Welcome, visitor! [ Login

Premium WordPress Themes - AppThemes

Psikolojik Anlamda Taksim Escort Olmak

Genel 20 Ekim 2020

Azınlıktadır herhalde sevdiği, beğendiği işi yapanlar. Genelimiz sırf geçimi sağlamak, günü kurtarmak için çabalıyoruz. Psikolojik Anlamda Taksim Escort Olmak ise bildiğiniz birçok işten zordur. Kıyaslıyor gibi olmayayım ama psikolojiyi beceren daha birçok iş vardır ki aklıma da en başta kolluk kuvvetleri geliyor. Göbeği iki metre önünde giden trafikçileri, karakolda oturup eşim beni dövüyor diyene uzatmayalım, aranızda anlaşın diyen memurları kast etmiyorum. Dağda taşta görev yapan, çatışmanın içinde bulunan, ölüme en yakın olan işlerde yer alanlardan bahsediyorum. Bahsettiğim gibi bunlarla zaten kıyaslama yapma gibi bir lüksüm yok. Yaptığımız işin benzerleri de zaten ortalama aynı kapıya çıkmaktadır. Zorluğu ise sanıldığından çok daha fazladır.

10 Yıllık Escort Taksim Tecrübemde

10 Yıllık Escort Taksim Tecrübemde
10 Yıllık Escort Taksim Tecrübemde

Başlarda heyecanlıydım, kazanacağım paraları düşündükçe gaza geliyordum. Yalan yok ilk müşterim harikulade biriydi, beyefendiliğiyle beni bile törpüledi. Sonra kötü kişiliklere de denk gelmeye başladım. Seks bitene kadar prens gibi takılan adam bir anda mağaradan çıkmış birine dönüşebiliyor. Alışkanlıkmış, seksten sonra partnerini dövermiş. Ağzımdan kanlar geliyor, gözüm şişmiş al ücretinin beş katını bırakıyorum. Şikayet filan uğraştırma beni, seni yok ederim… Neler duydu kulaklarım sonrasında ama başlangıçta böyle şeyler yaşamak zaten hayatı sorgulattı. Para mıydı daha değerli olan yoksa canım mı? Çünkü Taksim escort işinde can güvenliğim kesinlikle yoktu.

En çok da dengesizlik insanı yoruyor galiba. Biri çıkıyor prensesmişsin gibi davranıyor, ardından biri daha geliyor köpek çekiyor. Hangisi gerçek, hangisi sahte ayırt edemez oluyorsun. Çıkarlar uğruna söylenilen yalanlar, verilen sözler… Bazılarının da psikolojisi escort Taksim çalışanından bile beter oluyor. Adam öyle şeyler anlatıyor, öyle cümleler kuruyor ki benimki dert mi yahu demeden edemiyorsun. Alkole başlıyorsun, bazıları uyuşturucuya da kaptırıyor kendini. Zaten başladın mı geri dönüşü aşırı zor oluyor. Bütün bunlar para kazandırıyor ama üstüne hayatını sikip atıyor. Alışmak öyle kolay olmuyor, geneli daha ilk aydan bırakmayı tercih ediyor. Nalet olsun parasına, gider fabrikada amelelik yaparım daha iyi deyiveriyor. Benim gibiler daha inatçı olduğundan zorlamaya devam ediyor.

Vazgeçtiklerinin haddi hesabı olmuyor. Mesela yuva kurma, aşık olma, anne olma ihtimalini ortadan kaldırıyorsun. Kullandığım haplar, doğum kontrol yöntemleri derken hormonların altüst oluyor. Zaten o kadar çok penis görüyorsun ki belli bir süreden sonra genelliyorsun, istesen de benimseyemez hale geliyorsun. Aşık olamıyorsun çünkü güvenilecek kimsenin olmadığını doyasıya anlıyorsun. En yakın arkadaşların da mecburen Taksim escort bayan ve müşterisi oluyor. Normal diye nitelendirebileceğimiz insanlar bizim gibilerle yakın olmak istemiyor. Çünkü bizler kötüyüz, çünkü bizler bataklığın içinde çırpınan varlıklarız. Eğer yaklaşırlarsa çamurumuz sıçrar, mutsuz hayatları daha da mutsuzlaşır. Belki haklıdırlar, belki gereğinden fazla tepki veriyorlardır. Anlayacağınız para kazanıyorsunuz ama bedeninizden çok aslında psikolojinizi satmış oluyorsunuz, hem de dönüşü olmayacak bir şekilde.

No Tags

17 total views, 1 today

  

Leave a Reply

  • Beylikdüzü Escort Bayanların Düğünü Saçma Bulması

    by on 8 Eylül 2020 - 0 Comments

    Bize göre sıradan, müşterilere normal kızlara baktığımızda yüzde doksanlık kesim düğün ister. Fakat Beylikdüzü Escort Bayanların Düğünü Saçma Bulması bu aradaki farkı merak ettiriyor. Şöyle ki bizim piyasadan tanıştığımız, yakınlaştığımız beş kişilik arkadaş grubumuz var. Bunlardan biri sevgili yaptı, sektörü bıraktı ve evlenme kararı aldı. Ardından düğün muhabbetleri filan açıldı. Bizimkisi hiç istemiyordu, işin garibi […]

  • Escort Avcılar Bayanların Müşteri Tanıma Soruları

    by on 6 Eylül 2020 - 0 Comments

    Birazdan Escort Avcılar Bayanların Müşteri Tanıma Soruları başlığı altında geçireceğim cümleler tamamen bana aittir. Yani piyasadaki her kadın bu şekilde davranır gibi algı oluşmasın. Ama üç aşağıya beş yukarıya benzerleri illaki vardır. Üstelik sohbet etmek isteyen, partnerini tanımaya çalışan beyler bayanlar için de ön ayak olacaktır, en azından fikir verecektir. Bir nevi sohbet başlatma soruları […]

  • Sperm Kokusunu Beşiktaş Escort Yorumluyor

    by on 8 Eylül 2020 - 0 Comments

    Rüyamda filan görmüş değilim ama bugün bugündür aklımda nedense. Evet, Sperm Kokusunu Beşiktaş Escort Yorumluyor başlığından anladığını varsaydığım şekilde herkesten farklı ses çıkan, ortak fikre varılması zorlanılan spermlerinizden bahsediyorum. Malumunuz sekste, mastürbasyonda en son boşaldığınızda ortaya çıkan sıvı. En baştan tanımını yapmak istemiyorum, bu yazıyı okuyacak olanların yüzde doksanı zaten ne olduğunu bilir. Fakat yaptığım […]

  • Yalnız Erkekler Escort Ataşehir İle Yetiniyor

    by on 7 Eylül 2020 - 0 Comments

    Geçenlerde şöyle geriye çekilip müşteri portföyümü gözden geçirdim. Yalnız Erkekler Escort Ataşehir İle Yetiniyor dememe neden olan sonuçlara ise erişmem çok zor olmadı. Şöyle ki müşteri kitlemin yaklaşık yüzde altmışı gerçekten yalnızlardan oluşuyor. Geri kalan kırklıkla şuan için işimiz yok, onları yok sayalım. Bu yalnız dediğim kesimin de yine kendi arasında kategorisi vardır. Üç beş […]

  • Escort Ataköy Bayanlar Sadakatsiz Midir?

    by on 7 Eylül 2020 - 0 Comments

    İlişkilerin gündemdeki en büyük sıkıntılarından biri sanırsak sadakatsizliktir. Escort Ataköy Bayanlar Sadakatsiz Midir? sorusunu da soranlar haliyle olacaktır. Yoksa bile bu toplumsal sıkıntıyı kendi çerçevemizde değerlendirmek istedim. Elbette kendimden yola çıkarak başlayacağım ama devamında arkadaşlarımın da düşüncelerini alıp paylaşacağım. Evet, yavaş ilerleyecek yazı benim için ama sizler okurken çoktan giriş gelişme sonuç çıkmış olacak. Öncelikle […]